Skönt att vara hemma

Idag skulle jag egentligen sluta vid fyra men vi var så mycket personal att jag kunde gå vid kvart över tre istället! Jippi! Så jag va hemma kvart över fyra :-) Lyx att sluta tidigt ch va hemma på en måndag. Jesper jobbar till nio men det gör inget. Jag har bara tagit det lugnt och läst lite :-) Läste ut boken jag lånat av Emma så nu ska jag börja på nästa :-) Har precis duschat och tagit på mig mjukiskläder och kokt en kopp te så nu ska jag krypa upp i sofan och läsa :-) Det blir sängen tidigt för jag börjar redan vid sju imorgon så jag säger God Natt redan nu!



Jesper sa att det fanns en överraskning till mig när jag kom hem och dessa fina blommor fann jag på bordet!
Älskar dig Jesper!




Har redan ätit kvällmat men jag blev så sugen på något så jag ska mumsa på en smoothie nu :-)

Hoppas ni alla har haft en fin och härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0