Sandaler :-)

 




Är lite sugen på ett par härliga sandaler :-) dessa gillar jag väldigt mycket :-) De kommer från skotrend, skonamig och H&M 

Har försökt trycka i mig lite mat men inget kul att äta när man inte är hungrig och speciellt inte så här tidigt. Får fika lite tidigare istället :-)

Ska ta på mig jobbarkläderna nu och plocka undan här sen är det dags att köra. Hoppas ni få ren fin dag! Vila lite åt migrni snälla :-) Huvudvärken börjar försvinna. Jippi! Har hällt i mig massa vatten! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina sandaler du hittat! Jag tror minsann att de är REA på sandalerna från H&M ?

Precis varit ute och powerwalkat. Riktigt gott!



Är de ok om Kalle hänger med imorgon?



Njut nu dina första semester kväll! : - )



KRAMISA

2009-07-17 @ 18:46:10
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0