Nu ska ni få höra!

Haha, Hör på detta!!

Igår på jobbet kom det in en dansk kille och frågade efter joanna och Ros-Mari som pratade med honom sa att det inte fanns någon som hette joanna som jobbar här. Just då är jag innte i mjölkkylen för att fylla på och när jag kommer ut därifrån så går jag nästan in i denna killen. Han vänder sig om och säger: "där är hon ju". Han är nog i trettio-årsåldern och har blont hår och svart kavaj på sig. I handen har han en vas med en stor röd ros med lite vitt. Han ger mig blomman och jag kan inte annat än säga tack. Han frågar sedan om jag vill gå ut och äta med honom!! Haha, jag blev helt paff!! Jag har nog sett killen ett par gånger i butiken men jag har aldrig pratat med honom och jag har ingen aning om vad han heter! haha. Jag säger att jag har pojkvän och är förlovad. Han babblar en massa men jag förstår egentligen inte vad han säger så jag ler och nickar lite då och då! Hahaha. Sen tillslut så går han och jag tackar så mycket för blomman. All personal hörde ju att jag pratade med någon så dom stod bakom hörnet och tjuvlyssnade. Ni kan ju tänka er vad dom skrattade sen när han gått! :-) Ros-Mari undrade vem han var men jag har ju ingen aning. Men det var väldigt modigt av honom att komma ut på lagret och fråga :-) haha. Jag vågade knappt ta med rosen hem för jag undrade vad Jesper skulle säga men han skrattade bara och tyckte det var coolt :-) haha. Jag måste ha sett konstig ut när jag pratade med honom för jag fattade verkligen inte allt han sa :-/ haha. Och sen när han skulle gå så försökte han krama mig men jag tog bara atg i armen på honom och försökte dra mig undan. haha. Usch. Stackarn, måste ha varit pinsamt för han med.


Enda beviset är denna ros. Men när jag kom hem nu så hade den redan vissnat. Haha. Ja jisses.

Vi hade ju roligt hela den eftermiddagen i alla fall! :-) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0