Lite bilder från ön igår

Oj vad trött jag är idag. Vaknade vid halv elva och jag är fortfarande trött. Helt seg i huvudet. Vi vaknade tidigt i morse av att det spöregnade så vi var tvungna att stänga fönstret för det lät så mycket. hehe. Igår åkte vi ut med båten för att grilla på ön :-) Korv med bröd :-) Båtresan dit var ju inte så rolig då det var mycket vågor och blåste mycket. Men hem var det jättelugnt :-)









Hittade ett roligt träd :-)














Det blev mörkt väldigt fort när vi väl satte oss i båten igen. Men det var mysigt. Det är en riktig grillplats och många sittplatser :-) En del fördärvades när stormen drog förbi. När Jespers föräldrar fyllde 40 så hade dom ett jättekalas för hela släkten här på ön :-) Med massa lekar och annat skoj :-) Häftigt!

Ikväll ska vi till mina föräldrar för att grilla. Stefan och Maria ska också med :-) Jag ska göra en blåbärspaj till efterätt. Jag tror jag ska ligga kvar här i soffan en stund. Huvudet hänger fortfarande inte riktigt med. Vet inte vad det är med mig :-/ 

Hoppas ni får en härlig fredag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0