Baka baka liten kaka

Blåbärspajen är klar. Tog precis ut den från ugnen :-) Hoppas bara att den är god med, hihi. Här hemma har vi inte gjort så mycket. Städat lite grann och tvättat lite kläder. Det gäller att ha allting tvättat nu innan vi ska åka iväg :-) Så makinen får gå för fullt här hemma :-)


Visst ser den smarrigt ut :-)




Igår köpte jag fina armband på JC, rea :-) Och Mia Törnbloms självbiografi som jag tänkte läsa när vi åker. Två tidningar fick följa med hem. Har bara suttit i soffan och läst en massa skvaller :-) hihi.

Ska bli mycket skoj ikväll hos mamma och pappa med grillning :-) Maria och Stefan har inte varit hos mina föräldrar ännu. haha

Ska hoppa in i duschen nu och så smått börja göra mig iordning. Ha precis målat naglarna i rosa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0