Semlor!!

Nu har jag slutat för dagen :-) skönt! Det har gått bra idag. Mycket att göra och då går det fort. :-) Är hemma hos mamma och pappa nu. Ska sova här till i morgon. Jobbar till 18,00 då sen blir det hem och mysa med jesper :-) Här har vi precis ätit lite kvällsmat och nu äter jag på en semla men har lämnat halva för den var så stor och jag orkar inte mer :-) hahaa men den var god :-) Dricker lite kamomille te nu för att lugna magen men den har varit okej idag :-)

Hoppas dagen går fort i morgon för jag hatar att vara ifrån jesper, tycker det är så tråkigt. Men vi är båda lediga i helgen så det är skönt :-)  Ska ta och ringa min jesper nu och se vad han hittar på. :-)

Ha en bra kväll!

Godnatt!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0