Röda naglar

Nu har jag gjort mig iordning, lockat hela håret, jobbigt med det blev okej ändå. Nu äter jag lite rester från igår, potatisgratäng med fläskfilé och den blev ett glas rött över så det tog jag nu, vet klockan är inte mycket men ett glas nu gör väl inget :-) haha. Jesper spelar innebandy med killarna nu sen skulle dom äta pizza så han kommre nog vid fyra tiden. Tobias är också med, det ska bli kul att träffa han, det bar så längesen nu. Tobbe är nog min bästa killkompis, vi går skitbra ihop. haha, vi är lika flummiga och barnsliga båda två :-) Tobbe är världens goaste! :-)

Har färgat mitt hår idag, tog gyllene pärlemobrun så trodde det skulle bli lite ljusare (har haft mörkbrunt, nästan svart ett tag nu) men det  blev det inte, eller lite skillnad ser man, mer glansigare nu i alla fall. Har lånat mörkrött naglck av min syster så ska försöka mig på att måla dom när jag ätit upp. Hoppas det blir bra men det är inte lätt att måla på sig själv :-) haha

Ikväll ska jag till ida, vi är några tjejer som ska äta lite mat där och killarna ska va hos oss. Det är meningen att vi ska åka till Grand hotell i Fakenberg sen efter men jag vet inte ännu om jag ska följa med på det. Men vi får se, jag kanske är jätte sugen på att dansa lite :-)

jaja, nu ska jag äta vidare och titta lite på tv. Hoppas ni är en bra lördag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0