Lång promenad ska det bli!

Igår hade Jesper gjort pommes och hamburgare med böd när jag kom hem från jobbet :-) Skönt att bara kunna sätta sig och äta när man kommer hem och slippa laga något. Efter maten var jag så trött så jag la mig i soffan men efter ett tag så somnade jag :-) jag var verkligen jättetrött igår. Idag gick vi upp tidigt, vid halv sju så skjutsade jag jesper till jobbet så han skulle slippa gå. Sen kröp jag ner i sängen och vaknade vid halv tio :-) så skönt att få sova ut lite, jag behövde det. Så nu hoppas jag att jag har massa energi och får massa gjort här hemma idag! :-)

Hade tänkt gå en lång runda först, sen städa här hemma och torka golven. Det behövs :-) Det känns å skönt att få sånt gjort, man känner sig så nöjd sen efter :-) Solen skiner ute så det ska bli superskönt med en promenad. Ska nog ta med lite musik med :-)

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0