Igår var en härlig dag!

Igår tog jesper ledigt från jobbet så vi åkte till ullared :-) VI har inte varit där på länge så det behövdes verkligen :-) Vi hittade massa roliga grejer till lägenheten :-) Ny lampa bland annat :-) äkommer lite bilder


Denna fina underbara lampa hittade vi :-)


   
Ny tvålppump, ny duk & två härliga ljuslyktor och Lisa var så snäll och köpte den större marrimekkoburken till mig :-)
Skålarna är delade på mitten så man kan ha olika sortes chips eler godis i dom :-)



Den klänning kommer från Odd Molly och den har jag fått från jespers mamma Maria. Jag älskar den, kommer att använda denna mycket i sommar, framförallt på kvällarna :-)



Tunikan kommer från twist & Tango och den har jag också fått från Maria. Den är fint både till legins oh till ljusa jeans eller bara över bikinin när man a till stranden :-) Superfin


Kjolen har jag också fått från kära Maria. Kommer från H&M :-)


Som sagt, vi hade en underbar dag igår :-) Yogan började igår med och det har jag längtat efter så det var skönt att strecha ut och få lite avslappnig. Vad skulle jag gjort utan min yoga?! :-)

Nu är det dags för mig att köra till jobbet, slutar vi fem så är hemma vid sex och då ska vi äta lite potatisgratäng med fläskfilé :-) Det ska bli supergott. Sen är det bara soffan och tv som gäller :-)

Hoppas ni alla har en underbar dag!


Härliga ljusrosa tulpaner

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: idapida

höddu. du får komma hit och göra lite fint här med;D blir lite avis :P kläderna var jättefina, gillade den vita tunikan väldiigt mycket! :D puss på dej.

2009-01-30 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0