Soft dag!

Idag gick jag upp tidigt :-) Skulle till arbetsförmedlingen och emma skulle till frissan och slinga sitt hår men dom lägger om golvet i köket och hallen hos dom så hon fick inte vara där så hon åt lite frukost här :-) det var roligt :-) haha. Sen när jag körde ner till byn så hade han avbokat min tid via min mail, och där är jag nästan aldrig inne, men men fick träffa en tjej som gav mig jätte många tips så nu har jag skrivit ett cv och en intresseanmälan :-) känner mig jätteduktig :-)

Emma ringde när jag precis börjar med middagen så hon om förbi och åt lite :-) efterrätt blev hallon och fläderpaj :-) den var mycket god. Nu ska jag hämta jesper på jobbet ochse är det dag sför yoga, det ska bli skönt.

Hoppas ni haft en bra dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för ikväll sötis! God natt. Vi hörs imorgon! Kramar i miljoner

2009-02-05 @ 23:51:52
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0