Nytt vardagsrum

Jag vill så gärna göra om i vårt vardagsrum :-) Jag vill ha en ny soffa. Just nu har vi en trea och en tvåa i läder. Men jag vill ha en soffa med shäslong istället :-)

 
 
Denna soffa heter Kramfors och kommer från ikea. Vi har rätt mörka möbler i vardagsrummet, eftersom jesper högtalare är i körsbär så har det blivit bruna och svarta möbler här inne. Jag tycker det är jättefint men det blir ju väldigt mörkt i hela rummet, men jag är rädd att det ska bli så stor skillnad om man köper en ljus soffa?


   
Eller så köper man den mörka och så har man massa kuddar i ljusa färger istället :-) Och gosiga filtar :-) Det kanske blir bra? I vårt "datarum" har vi en sideboard som jag så gärna skulle vilja ha här i vardagsrumet istället, men då måste vi köpa ny soffa :-)


 Denna sideborad har vi i datarummet. Skulle bli jättefin i vardagsrummet!

Det är kul att kunna drömma sig bort lite ibland, men vi får nog  vänta lite med vardagsrummet, vi ska ju först göra iordning altanen nu i vår :-) Längtar så :-)

Nä nu ska jg plocka iordning lite här hemma.

Ha det bra!
KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0