Ny vecka, nya tag

Vaknade tidigt som vanligt :-) Så jag har hunnit med mycket, slängt sopor och städat och plockat undan lite :-) Skönt att få såna saker gjorda, så är det fint när man kommer hem på onsdag!

Helgen har gått väldigt fort :-/ Men det var roligt hos ida även om det slutade som det gjorde. Martin fick lite för mycket i sig så ida ville inte åka ifrån honom, hon var lite ledsen för det för hon ville så gärna följa med till Falkenberg. Hela söndagen satt vi bara framför teven så det var tur att jag städade allt på kvällen :-) haha Usch vad trött jag var hela dagen. men men sånt man får ta :-) Det var roligt att träffa och pratat lite med emma i lördags med, har inte träffats på länge.

Vi la oss jättetidigt igår, hon var nog halv nio tror jag :-) Jesper masserade min rygg så jag somnade nästan :-) haha vaknade till vid tio när han släckte lampan och teven :-)

Denna vecka blir lugn, är ledig på torsdag och fredag så då ska jag verkligen bara ta det lugnt :-) ut och gå med emma måste jag göra :-) På lördag blir det vinprovning med vänner :-) det ska bli mycket spännande :-)

Hoppas ni har en bra måndag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Jag kan höra av mig när jag kommit hem från frissan på torsdag. Ska var där halv elva,och de tar ju en stund där.

Kramisa

2009-02-02 @ 11:34:17
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0