Nu är det sängdags!

Dagen har gått mycket fort vilket jag tycker är bra, för då är jag snart hemma hos min jesper igen :-) Tycker inte om att vara borta från honom :-( Men snart är jag långledig och det ska vi bara mysa och ta hand om varandra och äta god mat :-) När jag skulle köra till jobbet innan idag så fick jag vända när jag kommit till Torpa, då har en tiommerbil vält så jag fick köra till Ljungby först och sen till Strömsnäs. Jag ringde till jobbet och sa att jag skulle bli lite sen men jag kom fem över ett så det var ingen fara. Jag trodde det skulle ta längre tid att köra. Men det är klart, den vägen jag brukar köra är på så mycket små vägar o kurvigt  och den jag körde nu var ju nittio hela vägen :-)

Jag köpte en kokbok idag. Den man kan köpa med Kvällsposten och Expressen. Karibien var det denna gång :-) Åh vilka härliga recept och drinkar det är i den :-) Ska kika lite mer i den nu när jag lägger mig för jag är såå trött idag :-) haha

Hoppas ni haft en bra dag/kväll

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hörs av efter frissan! Hade varit gott med en fika.

God natt på dig!



Kramar!

2009-02-02 @ 21:24:03
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0