Idag är det jobbigt

Vaknade tidigt som vanligt idag. Kan inte somna om efter att jesper gått upp vid kvart över sex :-/ Sover kanske tio minuter och sen vaknar jag helt svettig och hjärtat går i 120 och jag mår illa. Så håller jag på tills jag inte orkar mer och då går jag upp. Så nu sitter jag här vid teven och tittar på vakna med the voice på kanal fem och försöker äta lite frukost, det är inte lätt när man mår konstigt. Men jag gjorde smoothie så det är lite lättare att få ner, och ett förkylningste som jag fått av jesper mamma. Teet kommer från kina och ska hjälpa mot förkylning, så jag har hållt mig frisk än så länge :-) peppar, peppar. Jag har till och med hunnit sätta på en maskin tvätt och plockat iordning lite.

Vill ringa jesper men jag är rädd att jag bryter ihop och börjar gråta då, jag känner att tårarna är nära hela tiden och jag vill inte att han ska höra att jag är ledsen. Men det är alltid så jobbigt att behöva packa väskan och va borta i tre dagar. Jag hatar det. Men jag ska klara det, jag måste bara klara det!! Jag måste försöka intala det till mig själv att det bara är tre dagar sen så kommer jag ju hem på onsdag igen. Det finns ju många som är borta hela veckor alltid. Jag känner att jag måste ha något att se fram emot hela tiden, annars funkar jag inte. Nu på torsdag så kommer min mamma och mina två systrar hit. Vi ska baka massa :-) och bara umgås, det är inte jätteofta som dom är här så det ska bli så roligt :-)

Jag ska nog ta en dusch nu och göra mig iordning så hoppas jag det blir lite bättre sen. Hoppas ni har det bra. Vi hörs lite senare.

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0