Huvudmassör

Efter Yogan igår så åkte vi inom Emma. Vi har beställt huvudmassörer :-) Det är helt sjukt vad skönt det är. Det ryser i hela kroppen :-)


- Avkopplande för kropp och själ
- Aktiverar kroppens egna positiva energi
- Aktiverar produktionen av edorfiner (lyckohormon)
- Lindrar huvudvärk/migrän
- Förbättra koncentrations- och tankeförmågan
- Masserar hårbotten och stimulerar hårtillväxten
- Ökar blodcirkulationen
- Muntrar upp vid dåligt humör och mörka tankar



I veckan fick jag min sandaler som jag beställ från ellos :-) Dom är så fina och jag kommer använda dom jättemycket i sommar :-) Åh vad jag längtar till vår och sommar nu!!! :-) Solen skiner ute och det är mycket snö här men tror jag ska gå en runda nu när vädret är så fint :-) Känner att jag har lite huvudvärk som är på gång. Idag blir det städningen här. Men det är lugnt, tycker om när det är fint sen, man känner sig så nöjd :-) Jesper mamma undrade om jag ville följa med till Gekås men jag tackade nej, känner att jag inte har så mycket pengar just nu. Så jag får vänta istället.



fiina :-)

Ha en underbar dag allihopa!
Vi hörs lite senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0