Pysselkväll på Olanders

Igår hade vi en härlig dag. Den började med att vi fick en liten chock när vi vaknade och tittade ut. Alldeles vitt ute :-) Härligt. Vi tog på oss och åt frukost och sen gick vi ner och hämtade lilla Kajsa. Maria och Stefan skulle vara borta hela dagen så vi skulle passa henne :-) Så vi gick en liten runda och träffade på Emma och Kalle som också va ute på promenad :-) '

Sen när vi kom hem igen så tömde jag frysen och frostade av den. Kajsa var med hela tiden. Hon skulle helst vara inne i frysen :-) haha. Sen gjorde vi lite julgodis och satte nejlikor i apelsiner. Det luktar så gott här nu.

Sen ringde Maria och undrade o jag ville följa med på pysselkväll på Olanders. Så det hängde jag md på. Vi var inte hemma förräns tio på kvällen. haha. Det var verkigen jätteroligt och man fick så myclet inspiration :-) Vi bjöds på glögg och peppakakor och annat gott och julmusik strömmade ur högtalarna :-) Så mysigt var det!










Det är bara lite mossa som fattas här i denna krukan :-)

TACK Maria för att du bjöd med mig! :-)

Nu är det dags att åka till Helsingborg :-) Men vi hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: Tess

Så fin prinsesskruka..vart har du köpt den? Verkligen jättemysiga saker...=)

Bor ni i hus? Ser så mysigt ut med lyktor utanför..=)

Ha en fin Torsdag

Kram

2009-12-10 @ 11:09:14
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0