Julafton

God Dag!

Vår julafton började hemma hos mina föräldrar. Vi fick varsin tidning av tomten som han lagt i julstrumpan :-) Sedan åt vi god frukost med skinksmörgåsar och efter det delade vi ut lite julklappar. Vi fick så mycket fint :-)

Lillejul firade vi hemma hos mormor och morfar. Alla syskon och kusiner från mammas sida var där så det var fult hus :-) det var trevlig.

När vi ätit frukost och klätt på oss åkte vi inom farmor och farfar. Vi stannade en liten stund men sedan var det dags att köra hemmåt Hylte. Det var dåliga v'gar så det tog lite tid men tillslut så var vi hemma. Det var bara till att lämna av lite grejer, hämta nya julklappar, snygga till sig lite och sen gick vi ner till Jespers farmor och farfar. Där fick vi lite glög at värma oss med och sen var det dags för all denna julmat. Haha. Oj så mätta vi var. Efter en stund så knackade tomten på dörren .... :-)








Efter julklappsutdelnig och mat så var det dags att gå hem till Maria och Stefan. Jag och Jesper gick först hem så vi kunde byta om, hämta ännu fler julklappar och lämna annat hemma. Sen gick vi ner och vi hjälpe till i köket tills de andra kom.







Lisa hade gjort en jättegod laxtårta och jag hjälpte henne att garnera den :-) Även här blev det julklappsutdelning.

Jag vill tacka för alla fina presenter jag och Jespers fått. :-) Massa fina grejer!


Denna ljuslykta fick vi av Jepsers faster Anna-Lena :-)


Klockan fick jag av mamma och pappa. Smyckena av Lisa och Maria :-) Finfina grejer :-)

Hoppas ni har haft en lika mysig julhelg som vi!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ni verkar ha haft en underbar jul!

Vilken snygg tomte ni hade ; - ) Hihi!!



Jättefina presenter & god mat! : - )



Tänker på dej vännen. Hör bara av dig om du vill tjata!



KRAAMIS

2009-12-28 @ 10:41:50
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0