Jag är uppe

Lovade mig sjäv igår när jag la mig att jag skulle sova länge idag. Till 10 eller elva. Och vad tror ni? Jo jag vaknar vid 9 och kan inte somna om. Så jag går upp. Jaja känner mig utvilad ändå så det är okej :-)

Igår när jag körde hem så började jag bli täppt i näsan och tänkte, nej jag vill inte bli förkyld nu. Det har jag inte tid med. Det släpte lite men när jag la mig blev det väre men tillslut så somnade jag. Men vaknade strax innan Jesper kom hem och då var jag jätte täppt :-/ Är är täppt i ena näsborre nu bara men det är inte som en förkylning. Det känner man ju när man är det. Så vi får väl se om det går över idag. Jag proppar i mig c-vitaminer och andra vitaminer idag :-)

Har precis gjort en chai-latte till mig och ska sätta mig i soffan med en stor filt om mig och fortsätta läsa i min bok :-) Senare idag ska jag fixa en liten julklapp till älsklingen :-) Hihi. Jag tycker det är så roligt för jag nästa alltid säger vad det är han ska få. Haha. Jag kan inte hålla mig. Jag har nog fått det dära av min kära farmor :-)

Hoppas ni har en fin dag i detta vita vinterland :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas vitaminerna hjälper!! Usch inget roligt att bli förkyld nu! : (



Emelie kommer också en sväng på lördag.

Tänkte att jag handlar hem lite saker så vi kan göra "Rocky road" också. Smarrigt!



Underbart att få energi idag för de är så ljust ute. : - )



Många Kramar till dig gumman

2009-12-16 @ 14:11:47
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Förresten. Killarna verkar åka till Gekås på lördag förmiddag & handla lite julklappar till kvällen.

Vill du följa med?



KRAM

2009-12-16 @ 14:12:23
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Roligt att du följde med idag på prommisen!!



KRAMIS

2009-12-16 @ 18:16:02
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur är de med dig idag?



TACK för julkortet!! : - )



KRAAAAM

2009-12-17 @ 15:44:14
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0