Semstern är slut och dags för jobb

Klockan ringde nio idag och jag flög upp och in i duschen. Har sovit ganska dåligt inatt. Vaknat flera gånger och haft konsiga drömmar. Men nu är jag rätt pigg.

Denna veckan har jesper sin sista semestevecka och jag jobba nu måndag, tisdag och onsdag. Känns okej eftersom det bara är tre dagar. Min syster Emma fyller 20 idag. GRATTIS! Så vi ska fira henne lite ikväll. Men på fredag blir det stort kalas :-)

Hela veckan är full med massa kul. På torsdag är det tjejkväll, ska bli skoj. På fredag kalas och på lördag är det kräftskiva hos Madde och Fredde :-) Så mycket händer denna vecka. haha.

Nu ska vi gå och fixa lite mat sen kör jag vid tolv och då ska nog Jesper åka ut och fiska lite :-)

Hoppas ni får en bra måndag


Drömmer mig bort

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag önskar dej en mysig vecka vännen min! Det låter som att ni har mycket mysigt för er i veckan ju. Då är de inte alls farligt att jobba någon dag. Bara tre dagar är riktig lyx! ; - )



Vi får nog tacka nej till på lördag. Jens jobbar Hela veckan på skolan plus tre dygn i Skene. Det får bli en dag att hämta andan på på lördag. Min moster kommer oxå i helgen och då blir de en snabbvisit hos henne oxå.



KRAMAR!

2009-08-17 @ 13:05:57
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0