Grillning på ön igen :-)

Igår bar det av till ön igen :-) Jesper lämnade av mig och Lisa först och vi skulle tända elden men det gick inte så bra. Det slutade med att det bara rök en massa och då tog vi fram chipspåsen istället :-) haha. Efter en stund kom dom andra och då tände dom eld ordentligt :-) Varmt och gott var det :-)

Stefan och Jesper åkte ut för att fiska lite och då hoppade Lisa ner i vattnet och badade :-) Kajsa gillar inte vatten så hon skuttade bara fram och tilbaka på stenarna. Men rätt var det var så tog hon ett jättehopp och plaskade i vattnet!! Gud vad jag skrattade. Fort som attan simmade hon tillbaka till land och sen fick ett spel och bara sprang rundor och hoppade och hade sig :-) Haha. Hon är så rolig.

Innan Jepser och Stefan kom tillbaka från fisketuren började vi grilla lite korv. Vi var så hungriga så vi kunde inte vänta :-) Mascot och Kajsa fick också korv. Mascot åt sin direkt men Kajsa trodde  nog det var ett ben för hon sprang iväg och grävde ner det istället :-) haha.


Det var gott med lite korv med bröd :-)






Kajsa sprang rundor och nosade på allt




Sötnos


På väg tillbaka fick Jesper upp en gös :-) Den ska vi äta till middag idag :-)


Kajsa vr trött efter allt spring på ön :-)


Hon somnade i Jespers famn :-) Sötis


Nu ska vi ner till Maria och Stefan och öta gös :-)

Jag har börjat packa nu. Usch, så svårt att veta vad man ska ha med och inte. Man packar ju alltid för mycket.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, verkligen tack igen för armbandet. Det är verkligen så mycket JAG! : - ) Du vet va jag vill ha vännen!

Låter himla gott med fisk till söndagmiddag! Själv har jag ätit sån där kyckling som vi bjöd på på Jens kalas förra året. Smarrigt!

Vi kan väl se till att träffas ett gäng hemma hos oss när ni kommit hem från Gran Canaria. Hade varit skoj!

nehe,nu väntar tvätten här..

KRAMISAR

2009-08-02 @ 16:35:46
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas ni får en trevlig vecka,vi tänker på er.Kram från mormor o morfar

2009-08-02 @ 20:22:27
Postat av: Emma

Åh så skönt de låter. Jag tror på vädret här hemma faktiskt ; - ) Jag tror de kommer att bli fint väder till helgen jag! : - )

Ha de nu så underbart ni kan ha, och inga måsten denna veckan Jonna! : - ) KRAMAR i Tusen!

2009-08-03 @ 17:53:34
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0