Färdigpackat, mys i soffan :-)

Hejsan allihopa!

Nu har vi packat klart och plockat undan här hemma så det är fint när vi kommer hem :-) Vi sitter i soffan, har tagit varsin öl och nu myser vi bara. Jag läser lite grann och jesper kollar på teve. Ska dricka lite varmt och gott te och ta på myskläder :-)

Än är jag inte riktigt nervös men det kommer nog när man väl närmar sig flygplatsen, hehe. Nä det ska nog gå bra. Jag har rustat upp mig nu med åksjuktabletter och armband mot illamående, så det ska nog gå bra. Jag är lite mer förberedd denna gång :-) Jag får tänka hela tiden på att snart så sitter jag i en solstol och njuter av det varma vädret och tar ett dopp i poolen :-)

Det blir nog inte mycket sömn inatt, vi ska köra redan vid tretiden men jag hoppas jag kan slumra lite på planet sen. :-)

Tack för hälsningen mormor och morfar! :-) Och Emma, kommer sakna er och jag tar med mig lite sol hem sen :-)

Nu säger vi godnatt här! Vi får se om jag skriver något när vi är där nere annars så hörs vi när vi kommer hem! Ha det så bra alla!!

Kramar från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0