En heldag med goda vänner

Så här såg det ut igår :-)



Killarna kollade på fotboll medans jag och Emma satt ute i köket och pratade och drack lite rosé :-) Vi gjorde frank manikyr på naglarna och lyssnade på gammal musik som vi båda lyssnade på när vi gick på gymnasiet :-) haha. Kul att vi hade samma musiksmak :-)

Idag har jag och Emma gått en runda med Kalle. Det behövdes, men jag tog på mig tjock jacka för jag trodde det var kallt men när jag kommit en bit var jag tvungen att ta av den för det blev för varmt. haha.

I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt här hemma. Skönt. Börjar ju jobba imorgon så det är skönt att inte ha för mycket att göra sista dagen på semestern. Ikväll blir det pizza och film här i soffan :-)

Hoppas ni har en mysig Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0