Det blev en sväng till stan :-)

God Kväll!

Idag har vi haft sovmorgon sen fick jag för mig att jag ville klippa mitt hår så körde in till stan och fik det klippt :-) Har köpt hårfärg med, chokladbrun, så ska färga det till helgen tror jag. Skönt att få det iordning tills man börjar jobbar igen. När vi körde hem kom det ett åskmoln över oss med spöregn! Gud vad det regnade och haglade. Men efter ett tag så slutade det. Vi svängde inom Maria och Stefan och dom had eprecis plockat fram fika så vi stannade där en stund. När vi kommit hem hade åskmolnen dragit säg hit och det började åska. Det var några rejäla smällar men det varade inte så länge. 

Innan ikväll skulle jag gå och hämta något i vår klädgarderob men efter att ha slagit i tån två gånger fick jag ett spel och drog ut allt!! Så nu har vi fått den städad och fått upp några lådor på vinden med :-) Skönt. Ibland behöver man få ett ryck så att det blir gjort. Nu är det jättefint därinne. Man kan var där och det nästan ekar därine, haha.

Ikväll blev det rester från tacosen vi lagade igår. Eftersom vi båda har haft väldig huvudvärk idag så hade vi aldrig orkat laga något ändå. Nu dricker jag ett glas rött för det tycker jag att jag är värd ikväll :-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0