Shopping med Emma & Ida

Usch jag har inte skrivit på länge nu men mina systrar har varit på besök och vi har haft så skojigt här :-) Jag hämtade dom efter jobbet i onsdagskväll och när vi kom hem hade Jesper pannkakor färdigt :-) Det var gott! Vi tittade på roomservice och sen Greys Anatomy, det var spännande :-) Vi lade oss efter greys för jag var så trött efter jobbet, haha.

Vi steg upp rätt tidigt i går för vi skulle in till stan och shoppa :-) Vi letade ett tag efter en vit studentklänning till Emma och till slut hittade vi en på Sisters :-) Vi kollade först Gina tricot men där var ingen fin och inne på MQ provade hon nog fem olika klänningar, hon hittade en jättefin som vi hängde undan men sen gick vi till Sisters och den klännigen hon köpte där var superfin :-)

 Den var jättefin på Emma :-)

Vi hittade alla fina och bra kläder att ha i sommar. Jag köpte en jeans jacka inne på Gina, en som är lite kortare än vanligt :-) Skit bra om man ska ut, då blir det snyggt att ha den :-) Köpte även ett par nya skor med som jag har tittat på länge :-) Mina andra har ju gått sönder..

 Är jättenöjd med dessa ;-)

Vi hade alla lite huvudvärk så då bestämde vi oss för att äta lite och det blev buffé på en kina restaurang :-) Efter det fick vi extra energi och vi orkade shoppa lite till :-) haha.. Vi tog även en vanilj latte på espresso house :-) åååh den är så god :-)

Vi var hemma strax innan Jesper och hann plocka upp och prova allt igen :-) Vi var nöjda allihopa. När Jesper kommit så körde vi ner och handlade och det blev kebabspett med rotfruktsgratäng och lite sallad till :-) Jättegott. Sen fick vi ett ryck efter maten att städa ur min garderob. Fick en del slängt faktiskt!! Bra!

Idag lämnade jag dom hemmai traryd inna jag började jobba, tur jag började vid tio idag :-) Ska jobba i helgen med så jag är lite trött måste jag erkänna. Det blir en lång dag i morgon.

Nä nu har så ska det låta börjat så vi säger Godnatt!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0