två monster i trädgården!!

Klockan ringde vid sex idag och jag har aldrig varit så trött!! Det var en lång dg igår, var hemma strax innan nio, slängde i mig lite mat sen somnade jag :-) Hade sån fruktansvärd huvudvärk hela dagen så jag tog en alvedon innan jag la mig, men jag känner fortfarande att den sitter där =/

MEN när jag gick upp imorse då så stod det två monster i trädgården!! JO det är sant. Jag blev jätterädd. Det var något stort svart djur, Först trodde jag att det var Kalle (emma & jens hund) men den var mycket större en lilla kalle. Den var jättelurvig, hade lång tjock svans och gråa fläckar på sig. Först stod den stilla och jag gick lite närmre fönstret och då rörde den på sig. Jag tror att det var en katt (hoppas) Men fy fan vad stor den var. Tänk en katt och Det är helt sjukt. Äckligt! Jag blev riktigt rädd!! Sen började den hoppa iväg och då så jag en till katt? som var nästan lika stor med jätte lurvig tjock svans, fast denna var brun/beige. Dom sprang iväg till grannes trädgård. Usch! Jag var när på att väcka jesper för jag blev faktiskt rädd!! Eller så var jag bara jättetrött och inte såg var det var. Men det var två monster...

JAja nu lyssnar jag på den akustiska versionen av Måns Zermelöws "Hope and Glory"  ÅÅh den är jättefin :-)

Nu måste jag skynda mig för jag ska köra till jobbet! Är hemma tre idag! Underbart!! :-)

Ha en mysig söndag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. En katt kan väl inte vara så stor?? : )

Nu är jag hemma på timmar, ska ner igen vid fyratiden. Men fyra till nio går så fort så man knappt hinner blinka ; ) O imorgon är jag ledig! Skönt. Är du ledig något i veckan? Jag är ledig tisdag. Ha de bra vännen!Kramar

2009-04-19 @ 13:47:54
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0