Trött efter en rolig men lite jobbig dag

Jag sitter här med ett glas vitt nu :-) Hoppas att det ska få bort lite av huvudvärken ;-) hehe. Har pysslat hela morgonen med allt möjligt. Har suttit ute i bara linne och läst och solat :-) Jätteskönt men det blåste lite kallt då och då, solen tar verkligen nu det känns. Åhh måste berätta en sak, min kusin Sandra och hennes pojkvän Adrian förlovade sig i lördags :-) GRATULERA! Jag är såå glad för deras skull. Just nu är Sandra i Afrika i Ghana. Ska vara där i två månader. Hon och en tjej har ett vattenprojekt för att undersöka och förbättra vattenkvalitén i ett område. Jag önskar er lycka till och hoppas att ni har det bra!!

Jesper kom hem vid två och då började vi måla lite på altanen och gud vad kul det var :-) Jesper målade en liten stund sen skulle ha in och vila för han hade också lite huvudvärk, men jag fortsatte och jag hann måla hela yttersidan innan han kom ut igen :-) Tyckte det var jätteskoj :-) Det var så skönt när solen värmde på ryggen men vissa stunder var det verkligen varmt när det inte blåste något alls :-)

 Denna sida hjälptes vi åt med :-)

 Se! Allt detta har jag målat alldeles själv ;-) Pelarna ska målas mörkgröna i morgon :-)

Åh jag är så glad och lycklig att få bo här med Jesper och jag trivs verkligen jättebra här i Hylte :-) Har fått så fina vänner med :-) Här kommer vi bo ett bra tag innan vi flyttar till hus. Detta är nästan redan som ett litet hus för mig. Med trädgård och allt :-) De kommer bli så fint och mysigt när altanen är färdigmålad och vi har lagt in fler plattor :-)

 Lite mörk bild, men jag vill köpa lite extra plattor som vi kan lägga på denna lilla gräsplätt mellan plattorna och landet med singel, tror det hade blivit fint :-)

Jesper åkte iväg strax efter fem, han ska spela innebandy hela kvällen så jag har ingen aning om när han kommer hem. Går det bra ör dom så kommer han hem sent och går det sämre för dom, ja då är han kanske hemma redan vid nio. Hoppas på det senare ;-) haha, usch nej vi hoppas på att det går bra för dom :-) Jag skulle egentligen åkt dit för att kolla lite men jag har huvudvärk och är sååå trött så jag orkar faktiskt inte. Jag har nog redan hunnit somna innan jesper är hemma ikväll känner jag ;-) haha

Har precis tagit ut min mackor från ungen så jag ska äta lite nu, orkar inte göra något annat för jag är så trött efter denna roliga dag :-) Det blev skinka, tomat, kryddor med basilika och oregano och så lite ost ovanpå :-) Gott, ska hugga in nu, är rätt hungrig faktiskt :-)

Hoppas ni varit ute i solen idag ;-) Bäst att passa på när den är här :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Tobbe

TAPPA INTE MACKAN JONNA! kan vara svårt att hitta!

2009-04-10 @ 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0