Tandläkaren

Har precis gjort mig iordning och ätit lite frukost. Är fortfarande hemma hos mamma och pappa för jag ska till tandläkaren om en stund, så tyckte det var onödigt att köra hem igår och sen köra hit igen idag. Vill inte köra 15 mil för att va hos tandläkaren i 15 min minuter bara så jag stannade. Vi kollade på Australia igår med Nicole Kidman, den var faktiskt bra men lång :-)

Jesper var i stan igår och hämtade sin bil, han har tonat rutorna, ska bli spännande att se sen när jag kommer hem. Han körde inom SIlvan för att se om utemöblerna fanns, och det var de sista möblerna han fick. Så vi hade verkligen tur :-) Det var precis att han fick in de i bilen :-) Men jag är så glad att de fanns kvar :-) Det var ju verkligen ett bra pris plus att dynorna kom med på köpet :-) När jag kom hem från jobbet igår vid 18,15 så sa mamma till pappa "Ska vi ge Jonna hennes födelsedagspresent nu?" Jag tänkte "men jag fyller ju inte år förräns i maj" Men så fick både jag och jesper hjälp till utemöblerna och jag blev jätteglad!! :-) Det behövdes faktiskt med tanke på att vi snart ska köpa färg och några extra plattor till altanen, så jag blev jätteglad!! TACK mamma och pappa!! :-)

Nu ska jag bara packa ner det sista och borsta tänderna väldigt noga :-) haha. Jag vill inte ha några hål!! :-/ Önska mig lycka till nu!! :-)

Ha en bra dag!!

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas det går bra.

Och att du inte ha några hål!!

Lycka till.

2009-04-09 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0