Snart dags för jobb!

Ja snart är det dags att köra. Gillar fredagar, känns inte alls jobbigt att köra till strömsnäs då. Börjar vid tio så jag får sova ltie längre på morgonen och detär skönt. Sen kommer jag hem vid sex och då hinner vi laga lite mat ihop och så :-) Men idag ska jesper bowla med sina jobbarkompisar så han kommer hem vid halv tio istället. Men det är okej, jag ska göra varma mackor ikväll och läsa lite tidning :-)

Åh det blev så fint när jag målat igår :-) Det blir nog en runda in till stan i morgon, jesper skulle köpa något till bilen och ja vill ha min vanilj latte!! Åh jag måste haaa :-) haha. Det blir nog inget längre besök för jag vill ligga ute och sola imorgon :-) Det ska ju bli varmt och jag hann aldrig sola ansiktet igår för jag ville ha klart planket tills jesper kom hem från jobbet :-) Så imorgon ska det solas :-)

Nä nu måste jag skynda mig!!

Ha en underbar fredag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0