Nya krafter!

Godmorgon!

Då var det en ny vecka och då får man hitta nya krafter! Känns lite jobbigt idag men tror det är för att jag varit ledig hela helgen och hittat på så mycket roligt och kunnat umgås med jesper och vänner. Jag jobbar bara mån-, tis-, onsdag, men det känns jobbigt ändå. Jag måste sova i Traryd till torsdag för jag ska till tandläkaren där. Jag kan åka hem men det blir så mycket körande då :-/ och det kostar ju en del.

Men jag får vända på det istället. Det är bara tre dagar denna vecka och vi har mycket att se fram emot denna helgen med :-) På torsdag efter Jesper slutat ska vi in till stan en snabb runda för att köpa utemöbler till altanen :-) Hittade ett bra erbjundande på Silvan med soffa, två fåtöljer och bord för 2000 med dynor till :-) Så det är bara att slå till. Vi kommer nog inte hitta bra möbler till ett så bra pris annars. Dynor kostar ju en del dom med och här fick man dom till så det är jättebra. Möblerna va betsat i en lite mörkare brun färg och det var mycket fint :-)

På fredag jobbar Jesper men bara till middag kanske, sen ska dom spela innerbandy, det gör dom alltid vid påsk. Så det är skönt att han inte jobbar hela dagen :-) Om det blir fnt väder på lördag så kanske vi börjar måla altanen med :-) Sen på kvällen ska vi till min farmor och farfar och äta :-) Det ska bli kul att träffa småkusinerna :-) Så det ÄR mycket att se framemot denna vecka så jag ska klara det! :-) Hoppas det blir fint väder till helgen så att man kan vara ute och sola sig lite :-)

Pratade lite med Jesper precis, han ska äta frukost nu, det blir mycket för han med denna vecka. På onsdag ska han in till stan och lämna sin bil för att den ska fixas lite, sen blir det stan igen på torsdag, haha. Vi får nog kanske låna hans föräldras bil om vi ska köpa möblerna för dom får ej plats i jespers bil.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför jobbet.

Vi hörs :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0