Nu grävs det här igen

Har gjort mig iordning och packat ner det sista så sitter här vid datorn lite nu ochl yssnar på musik. Har Taylor swifts nya album Fearless, den är jättebra :-)

Dom gräver här utanför igen, men nu tror jag det är sista gången för dom har fylt hålen med grus och kör med en maskin över så att det ska bli rakt så nu är det nog slut på grävandet. :-) Stackars dom som har jobbar natt och sover nu, de dånar jättemycket :-/

Jesper ringde innan och han ville gäna sluta vid middag så att han kunde olja altanen nu medans det är fint väder, så kanske vi kan måla till helgen :-) Men det är inte säkert att han få ledigt till middag ännu.

Ska börja plocka fram lite till middagen, det blir rester från igår, spagetti med köttfärsås. Det blev sen middag igår eftersom vi var ute länge och städade förrådet och slängde massa kartonger så vi åt nog inte middag förräns vid tre halvfyra. Men det var så gott för vi var så hungriga då :-)

  Nu är det påsk :-)

KRAMAR ♥




 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi åker och köper dom när lönen har kommit! ; - )



Jag sitter just nu med slinghätta. Nervöst!



Jag hoppas allt är bra med dig?



Kramars!

2009-04-08 @ 19:00:26
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0