Nu är det helg :-)

Jespers mamma Maria ringde och väkte mig vid halv nio :-) Jag som sov sov så gott :-) men det gör inget. Hon undrarde om jag ville följa med till stan och hämta Lisa från skolan och sen köra ut till plantagen och köpa lite påsklijlor:-) Så det ska jag göra. Lisa slutar vid halv två så vi ska köra strax innan ett. Då hinner jag ändå städa undan lite här hemma :-)

Vi ska ju grilla ikväll (längtar) Så jag ska handla all mat inne i stan :-) Mycket roligare att handla på Maxi där, dom har mycket mer än här i byn, så det är bra. Ska göra egna klyftpotatis med morötter och schalottenlök i ugnen :-) så gott. Måste hitta någon god efterrätt med :-)

Nähä nu ska jag skynda mig om jag ska hinna med allt som måste göras här hemma :-)

Ha en ba fredag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0