Nu är det äntligen helg! :-)

Det har gått jättebra att jobba idag :-) KÄnns bra att komma hem lite tidigare på fredagar så att man hinner laga mat ihop :-) Jag ringde Jesper innan jag körde vid femtiden. Då satt han och några jobbarkompisar här ute på altanen i det fina vädret :-) Dom cyklade ner till byn vid halv sex, dom skulle äta först och sen började bowlingen vid sju. Men det känns rätt skönt att komma hem när dom gått så man får lite lugn och ro :-)

Jag hade precis bytt om och satt in mackorna i ugnen när det plingade på dörren, usch jag hoppade högt så rädd bev jag :-) Men det var bara Lisa som a ute och gick md Mascot och Kajsa och dom kom förbi en runda :-) Hon hade med sig Metro som jag har läst lite i nu :-) Kajsa kände doften av mat så hon skällde och gnydde hela tiden :-) haha hon är så söt och Mascot la sig i ett hörn lugnt för sig själv :-) Kajsa är jättebusig och ska bara bitas hela tiden :-)

Nu har jag sjunkit ner i soffan med ett glas päroncider :-) Känner att det inte tar så lång tid innan jag somnar här :-) haha. Tittar på Navy CIS, spännande :-)

Längtar tllls vi ska till stan imorgon. Jag vill ha min vanilj latte!! haha :-) Hoppas på att hitta lie ina lyktor med till altanen :-)

Hoppas ni har en underbar kväll!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0