Målarkläderna är på :-)

Har just ätit lite frukost, musli med filmjölk :-) Dricker en kopp kaffe med så jag vaknar :-) Försöker få igång rix fm´s webbradio men det fungerar ej just nu =/ Jag måste ha musik nu är jag ska gå ut och måla!

Det blir nog en sväng till Gekås när jesper kommer hem från jobbet så jag vill ut så fort som möjligt nu så jag hinner måla en bra bit :-) Vill hinna sola en stund med, behövs lite färg i mitt bleka ansikte ;-) haha.

Usch, jag skulle ju köpa gräsfrön igår med mig hem, men jag kollade på den minsta påsen som inte alls var stor och den var jättedyr så jag hoppas att det finns lite billigare på gekså idag kanske :-) hehe

Nä nu måste jag ut och måla!!

Ha en fin dag!!


Det stod fin tulpaner på bordet igår från älsklingen :-) TACK! ♥

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0