Kajsa ska hon heta :-)

Kom hem vid tre och då stod maten klar på bordet :-) Kotletter med potatis och sås :-) Det var så gott för jag var verkligen hungrig :-) Tack min älskling! När vi höll på att plocka undan från bordet så sa jesper, Nu kommer det en hund jonna. Jag tittade ut och då ser jag Lisa med en liten svart vovve i famnen :-) Dom har köpt en liten valp! Kajsa heter hon, det har Lisa bestämt, och hon var sååå söt! :-) LIte busig var hon med. Bet Jesper i örat och i tån på Lisa :-) haha. Efter lite spring och bus blev hon så trött att hon kröp upp i mitt knä och somnade :-) Åh Lisa jag är så avundsjuk på dig :-) Jag tror jag lånar henne lite ibland, det får jag va? :-)

   
    
  
Tio veckor är hon :-) 

Idag blir det inte så mycket mer gjort här, är rätt trött efter att ha jobbat i helgen. Det blir jobb imorgon med, fast inte förräns ett, skönt. Sen är jag ledig på tisdag oh å kommer mamma och mormor hit :-) skabli jätteroligt :-)

Hoppas ni haft en bra dag!!

KRAMAR ♥

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kull att ni tyckte om henne!

Jätte bra bra bilder du tog Jesper!

Vi hörs!



Ps:Klart att du får låna henne.

2009-04-19 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0