Idag blir det Gekås :-)

Härligt väder idag med :-)

Igår var jag i stan, igen -) Maria ringde ju och undrade om jag ville ölja med och köpte blommor :-) Så vi åkte till plantagen och köpte påskliljor och penséer :-) Vi hämtade Lisa efter hon slutat skolan, vi gick inne i stan först för hon skulle ha ett par jeans hon kollat på innan :-) Hon köpte en jättefin ljusgul tunika med :-) Blommorna planterar jag i morgon för idag har jag ej tid.

Det blev lite sent vi kom hem igår, så jesper hade börjat grilla redan så allt var klart när jag kom hem :-) Och det var helt underbart gott :-) Drack ett glas vitt med :-) Emma och Jens kom upp en runda :-) alltid lika trevligt :-)

   Vi tog lite bubbel till efterrätten :-)

Idag blir det shopping med Emma :-) Killarna ska iväg och se på fotboll så jag och Emma åker till Ullared :-) Ska bli skojigt! Ska se om jag kan hitta några skor där. Nu ska vi snart gå så måste skynda mig lite :-)

Ha en underbar lördag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0