Godmorgon härliga helg!

Jesper började vid nio idag så vi gick upp id halv nio och jag gjorde lite frukost medans han gjorde iordnig sig. Efter han gått så har jag hunnit göra mig iordning, bädda sängen, diskat all disk och satt på en maskin tvätt :-) Nu är det bara dammsugning kvar. Tänke jag skulle försöka mig på att köra ner och handla :-) Det lär säkert vara mycket folk men vi har inget smör så jag måste handla, hehe

Ikväll är det äggaspelen, då spelar man innerbandy, och jesper ska spela vid 18,00 och han är nog inte hemma förräns 10 eller 11 så jag måste komma på något att äta ikväll :-/ Så tråkigt att äta själv. hehe. Få se om jag hittar något gott i affären. Sen ska jag sätta mig ute i solen och läsa lite tidning :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0