Äntligen hemma

Usch vad segt det har varit på jobbet idag och två minuter i åtta kom det ett par som skulle handla, blir man inte lite irriterad då ? jag låste nog inte dörren förräns tio över idag. Ah bli galen. men men så är det ibland. Är hemma hos mamma och pappa nu och har ätit lite och dricker nu te med mjölk :-) Gott. Emma blev matförgiftad i lördags så hon ligfger här hemma nu i soffan, stackarn.. Jag gjorde lite te till henne och en macka så hon får något i sin lilla mage :-) Det tyckte hon om :-)

Känner mig trött idag så det blir tidigt i säng för min del. Det blir en lång dag i morgon och efter jobbet ska jag till mormor en runda på kalas :-) Så jag måste få sova lite grann :-)

Ska ringa min Jesper nu :-)

Hoppas ni haft en bra dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0