Trötter

Godgmorgon godmorgon!

Idag är jag allt lite trött :) Funderar på att köra hem ikväll istället för att sova i traryd. Jag jobbar till 20,15 ikväll så jag är hemma lite innan halv tio. Sen börjarjag vid halv åtta imorgon och då måste jag köra vid halv sju. Lite tråkigt men jag tycker det är så jobbigt att vara ifrån Jesper hela tiden. :/  Jo jag ska köra hem ikväll, har ju jobbat i helgen med så det känns inte som vi har träffats så mycket :/

Ska ringa min älskling och se vad han gör och berätta att jag kör hem ikväll :) Igår somnade vi tidigt, eller JAG somnade tidigt :) haha har varit så trött nu några dagar, men det är inte så konstigt, har varit ute ochflängt på massa nästan varje dag tycker jag. hehe. Ska ta en lång varm dusch nu med efter jag pratat med jesper. Sen ska jag städa lite här hema, eller iaf. dammsuga :)

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0