Solen skiner =)

Har hunnit med en hel del idag ändå =) Hängt upp tvätt, diskat och lite sånt =) så skönt att få sånt gjort innan man åker iväg. Fick köra ner en runda till Jesper jobb, han hade glömt lite papper som han var tvungen att ha =) Ska laga lite mat med, måste äta tidigt på måndagar för jag kör redan vid tolv. Får äta lite mer på fiakt sen vid tre =)

Känner att det kommer vara mycket på jobbet nu när det börjar närma sig julafton, men det kommer gå bra. Jag måste lära mig att inte stressa upp mig så mycket, utan bara ta det lugnt så kommer allt gå bra =)

Fick två härliga böcker av min Emma i julklapp =) Mia Törnblom har skrivit dom och dom handlar om självförtroende och självkänsla. Har börjat läsa den ena nu och man känner verkligen igen sig så mycket i boken. Man får skriva lite egna tankar i den också. Jag tror den kommer hjälpa mig jättemycket! =) Tack Emma! =)

Det är så mycket nu vid jul. Jobbar till 20,15 imorgon och vet att det kommer bli senare, sen ska jag köra till mormor o morfar för dom ville ta kort på alla kusinerna så jag vet att jag inte är hemma förräns väldigt sen imorgonkväll. Men sen är jag ju ledig i tre dagar =) det ska bli skönt. Vi ska iväg till mamma o pappa julafton och fira med släkten. Men jag ska verkligen försöka att ta det lugnt och bara njuta och inte stressa up mig för små saker. Det gör ju inget om det inte går som man vill. Jag måste försöka släppa sånt.

Nu ska jag äta lite pasta för sen måste jag köra till jobbet!

Hoppas ni alla får en skön dag! Solen skiner så fint här utanför fönstret!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0