Längtar till nyår!

Nu äter jag lite middag här hemma. Det blev över lite från igår :) Har dammsugat hela lägenheten och torkat av byrån i hallen och bytt duk på köksbordet :) hann även städa i tvättstugan. Tog ut alla glas och papperskartonger som blivit över nu i jul :) så nu kan man va där inne igen :) haha Det blir alltid att man slänger in allt skräp där :)

Längtar så mycket till onsdag nu :) Det ska bli så kul att träffas och laga mat och ha fina klänningar på sig :) Jag fick min klänning av Jesper :) den är axelbandslös och har lila botten med svarta spetsliknande blommor på :) den är jättefin :) Jesper ska åka iväg och köpa raketer i morgon, tror jag, men jag hoppas det inte bli allt för stora :) haha

Ska plocka iordning det sista till jobbet sen ska jag köra.
Ha en bra dag !

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0