Lång dag!

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter lite frukost. vanilj yoghurt, macka med philadelfia ost och te :) gott. Är uppe tidigt idag. Måste köra om 20 minuter. Ska köra min jesper till jobbet, hans cykel har gått sönder så han har gått till jobbet varje dag nu, men jag tror han tycker det är rätt skönt ändå. Man "vaknar" till när man får lite frisk luft :) Men idag så kör jag honom. Börjar halv åtta e har ju långt till jobbet. 7 mil :/

Det blir en lång dag idag. Slutar inte förräns 20,15. Det blir nog rätt mycket på jobbet, alla som ska handla inför i morgon. men det är bra, då går det fort :)

Ska se om Emma behöver någon hjälp i morgon. Vi ska ju äta hos dom. Hon jobbar till 13,00 så jag kan gå ner och hjälpa henne med dukning och sånt där :) Jesper köpte raketer igår och han köpte inte så mycket, tur var väl det :) ÅÅÅ det ska bli så kul :) längtar verkligen :)

Nähä nu måste jag skynda mig!!
Ha en bra dag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0