Äntligen! =)

Äntligen hemma efter en väldigt lång dag! Så underbart att vara hos min Jesper nu! =) Det har varit jätte stressigt på jobbet idag men framåt eftermiddagen lugnade det ner sig, så jag kunde faktiskt gå hem lite tidigare =) bra med tanke på att jag skulle titta in en stund hos mormor och morfar =) Det var full rulle när jag plingade på. Tomten hade precis kommit och börjat dela ut lite paket. Vilken tur att tomten kunde komma en dag tidigare =) hoppas bara att han har tid i morgon också =) Småkusinerna var så söta när dom knappt vågade gå fram till tomten för att hämta sitt paket, men han fick nog allt en kram eller två tror jag nog =)

Imorgon ska jag och Jesper äta mysig frukost och dela ut lite paket =) sen bär det av till mina föräldrar vid middagstid för lite mat och sen vidare till farmor och farfar och träffa övriga släkten =) ska bli skoj! Men nu 'r jag så trött i ögonen att jag knappt orkar skriva mer =) Ska läsa lite innan jag lägger mig =)

Ha en skön kväll och God Jul på er =)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0