Lite pyssel o lite fix


Här hemma idag har vi inte gjort så väldans mycket! Jesper är lite halv krasslig så hela förmiddagen har vi kollat på Emil i lönneberga!

Milo brukar sitta stilla en liten stund sen får han myror i rumpan och sticker iväg och pysslar med annat! Så det blir att jag och Jesper kollar barnprogram istället! Haha!

När milo vilade middag passade Jesper på att vila han med men jag var rastlös så fixade iordning inne i gästrummet! Det lilla slagbordet hamnade där inne och jag plockade undan massa saker som inte skulle vara där! Varför blir det alltid så att skiten hamnar i ett rum?! Skönt att få det iordning i alla fall!

I eftermiddag har jag spenderat en stund i tvättstugan med att vika massa tvätt och plocka in i garderober!

Det blev lax till middag ikväll och t.o.m Milo åt lite grann!! Liten sover sedan en timme tillbaka och här blir det soffan resten av kvällen!

Hoppas ni har en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0