Tung dag!



Idag har jag suttit ute på altanen och solat med ett glas lemonad! Gott!



Idag är en tung dag. Milo fick sin 5-månaders spruta igår och inatt har han haft feber och varit kinkig. La han bredvid mig vid halv två tiden och efter det har det inte blivit mycket sömn för någon av oss. Extra jobbigt då Jesper jobbade natt med.

Men har hunnit sitta ute i solen en bra stund nu och Milo sover fortfarande. La han i sängen strax efter två så han får sova tills han vaknar. Han behöver verkligen denna sömnen nu. Hoppas han är piggelin när han vaknar. Då blir det en promenad i det härliga vädret!

En tung dag är det verkligen idag! Mina tankar idag går till Anitas familj. Vila i frid finaste Anita! ♥


Ta hand om er och pussa & krama lite extra på dina nära och kära idag!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tråkigt att du haft en tung dag. Skickar lite extra kramar. Min dag slutade också tråkigt. Min sambo är inte helt bra, han har varit dålig sen augusti, dock har det blivit lite bättre. Han är orkeslös, matt i kroppen, kan inte göra någon fysisk aktivitet för då blir han helt slut och sen har han en massa extraslag. Han har gått på hur många läkarbesök men de säger att han frisk som en nötkärna

2012-03-28 @ 05:54:33
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men det är han liksom inte. Igår fick han en dipp, blir så ledsen att se honom : ( Han genomgår en utredning nu så jag hoppas verkligen att de hittar något så de kan få bort skiten.



Den där brämhultsjuicen är ju så himla god. Kan dricka hur mycket som helst : )

Kram

2012-03-28 @ 05:57:50
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0