Loppisfynd från farmor







När jag fyllde år så fick jag detta ekskåp av min farmor. Det var då brunsvart. Nu har jag äntligen målat det vitt och nu väntar jag bara på glasdörrarna. Det var grönt glas så det är inne och ska bytas till klart glas. Spännande!
Tanken var först att ha det i Milos rum men när jag väl var klar med det så blev jag så nöjd att jag ville ha det någonstans här nere!

Så det blev i arbetsrummet tillsammans med mitt gamla skrivbord som jag också målat vit. Där passade det perfekt. Jag är riktigt nöjd faktiskt!

I överskåpet står min fina kaffeservis från hackefors och i underskåpet har jag gömt alla pärmar för räkningar och annat smått och gott ;-) Skönt att kunna gömma undan vissa saker!

I Milos rum blev det en byrå istället. Den har jag också målat vit och däri ligger hans kläder nu! Kommer en bild på detta med snart. Ni ska även få se hur skåpet såg ut innan det blev vitt :-)


Kommentarer
Postat av: Karro

Hejsan!

Vilket kanonfint skåp!! Som du själv säger, smidigt att kunna gömma undan en del saker!

Och servisen ser verkligen fin ut:-)



Allt är bra annars med er hoppas jag?!:-)



Kram på dig!

2012-06-21 @ 04:42:18
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0