Sköna dagar!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SEMESTER!
 
Vi har semester och därför har det varit väldigt dålig uppdatering här inne! :-/ Vi har haft sköna, lata dagar och bara umgåtts med våra nära och kära.
 
I förra veckan åkte vi till skummeslöv för att träffa mor och far. Det blev lite golfspelande vilket Jesper blev överlycklig för! Vi firade även Jesper födelsedag i stugan med grillat och en massa tårta! Haha. Både vi och mamma och pappa hade visst köpt tårta. två tårtor på fyra personer. Gissa om vi har krängt massa gott! :-)
 
Häromdagen slängde vi ihop en exotisk bricka här hemma med lite ostar och annat gott. Smarrigt!
 
Fick ett ryck i helgen! Utemöblerna skulle få sig en omgång färg. Vitt såklart! Från början var dom bruna. Två stolar och bordet är nu klart och igårkväll hann jag grundmåla soffan. Är ritktigt nöjd med resultatet och nu fattas bara nya fräscha dynor :-)
 
Igår kom mor, far och syster Ida på besök. Jag och Ida stannade hemma och pysslade om Milo eftersom han är dålig medans de andra åkte en runda för att spela golf! :-) Ida och jag hade en riktigt mysig dag med promenad och sedan satt vi en bra stund ute på altanen med Ben&Jerry´s strawberrie cheesecake. Hihi.
 
Ute på vår promenad gick vi inom Gro & Spira och hittade snyggaste strandväskan i rosa! Hoppas bara jag kan använda den i sommar! Det här vädret är ju inte riktigt det bästa ;-)
 
Hoppas ni ar en härlig sommar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0