27 mars


En sådanhär hylla har vi från ikea i hallen. Vi har alltid haft den liggandes men igår slängde jag ut alla saker och torkade rent och sen ställde jag den upp istället. Det blev tio gånger mer plats i hallen. Varför har vi inte gjort detta tidigare tänkte jag.. :-)




God Morgon!

När jag vaknade idag kollade jag på Jespers klocka och såg att den var tio. Oj, tänkte jag. Har jag sovit så länge. Sen tittade jag på min och då var den nio. sen kom jag ju på, sommartid har ju börjat. Jag hade helt glömt bort det när jag la mig igår. Haha. Tur att Jesper hade ställt om sin annars hade jag nog inte gjort det idag. Haha.

Igår hade jag en riktig städdag hemma. Har jobbat hela veckan så har inte hunnit med att ta hand om hemmet. Men igår så blev det dammsugning, dammtorkat och alla golven blev torkade. Så skönt! Och hela högen med tvätt blev också vikt! Fick t.o.m möblerat om hallen lite granna :-) haha. Hyllan expedit i hallen har vi alltid haft liggandes men nu reste jag den upp istället och det blev mycket bättre :-) Och bättre plats.

Solen skiner idag med så det blir nog en promenix :-)

Ha en härlig söndag!
KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0