Soffhäng





Maria och Stefan var ute på cykeltur innan ikväll och kikade inom. Maria hade med sig pioner från sin trädgård. Verkligen härlig färg. Vi har pioner i trädgården men de har ej kommit upp riktigt så jag vet ej vad det är för färg på dom. Det blir spännadne att se :-)



Hej allihopa!


Hoppas allt är bra med er trots denna kvava värmen. Men det är skönt att sommaren äntligen är här :-)

I dessa dagar har jag mest legat och latat mig i soffan. Jag har nämligen dragit på mig en förkylning och har sovit så himla dåligt på nätterna nu när det varit så varmt.

Så det har varit soffhäng för min del. Har läst ut två nya böcker som jag hade tänkt ha på min semester. Ooops. Mari ljungstedts böcker. Nr 8 och den nya (nr9) Riktigt bra. Har ni inte läst dessa böcker så ska ni absolut göra detta! :-)

Jag väntar hem sambon som kommer om bara ett par minuter. Han fick gå ner och jobba extra ett par timmar. Så jag hoppas han är hungrig för det blev en stor bit tacopaj över :-) Han verkligen älskar det :-)

Nu ska jag kika på "Livet på BB" innan det är dags för sängen. Imorgon är det jobb och jag hoppas jag får en bra natt med mycket sömn. Det behöver jag verkligen!

Hoppas ni haft en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh vad skönt att du mår bra ! förkylning åkte jag också på i mitten av graviditeten och den rackaren satt i ganska länge ! hoppas att du slipper allt som foglossningar och såntdär iaf :)



och jag ser att du också vågar titta på förlossningsprogram när du är gravid ! jag satt som klistrad framför "en unge i minuten" och alla undrade vad det var för fel på mig, haha ! men jag gillar att vara förberedd på vad som kan hända liksom ;) plus att en födsel är riktigt faschinerande !

2011-06-09 @ 11:03:58
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Karro - Arvids mamma

Hej Jonna!



Fint med pionen! Jag blev så glad när jag såg att det kom en(!) pion i trädgården. Dock så blev jag mindre glad när jag efter några dagar såg att någon varit och käkat upp knoppen för mig! Morr;-)



Hoppas att ni numera har det slätt i trädgården och att hålet är ett minne blott;-) Hunnit få ut några gräsfrön än?



Sååå roligt och spännande med den lill*!! Så glad för er skull! Ni har verkligen något magiskt och underbart framför er:-)



Hoppas natten varit bra och att dem kommande bjuder på mycket sömn!



Var rädd om dig!



KRAMAR!

2011-06-09 @ 14:47:10
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja koksalt är bra så testa det ! Nässprayen var min bästa vän där ett tag, haha. Jag snarkade ju så fruktansvärt också ;D Ja usch, hoppas att du slipper det ! Jag fick lite på slutet men det finns ju en del som har det heeela tiden och stackars dom !!



Ja men jag tycker också det, då vet man varför de helt plötsligt kanske springer iväg med bebisen när den kommit ut (ifall det nu skulle hända) osv. Så vet man att det inte är något farligt utan de bara tar det säkra före det osäkra liksom :)



Och tusen tack för bloggtipset ! Jag ska absolut spana in där, det är alltid roligt med lite inspiration :) hihi.



ha en riktigt bra helg ! kramar

2011-06-10 @ 13:08:38
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0