Midsommarveckan






Igårkväll fick vi upp en tavellist i köket. Där finns nunågra av mina kokböcker :-)


God Morgon!

Gud vad trött man blir av detta tråkiga gråa vädret. Va? Jag hoppas verkligen solen kikar fram i alla fall lite grann på självaste midsommarafton! Eller vad säger ni?

Det mesta är faktiskt fixat inför fredagen. Lite smått kvar som ska ordnas bara. Det känns skönt. Vi blir några stycken som ska grilla här hemma hos oss och det ska bli himla trevligt. Vi ska duka upp ute på altanen och det är skönt att vi har inglasad och infravärme där ute så vi kan sitta där länge :-)

Jag jobbar hela denna vecka så jag hinenr inte göra så mycket här hemomkring som städning, matlagning och sådant. Jesper har fått sköta det hittills. Hihi. Men det gör han så bra så han kan gärna få fortsätta ;-)

I söndags bastade vi för första gången här hemma. Gud så varmt och skönt det var. Hade kunnat sitta där väldigt länge faktiskt. Men bara på nedersta platsen. Haha. Man blev sådär skönt trött i ögonen efteråt och jag sov som en stock den natten. Härligt!

Dags att kila. Ha en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0