KÄRLEK







Har krupit upp i soffan med en koppt te. Kärleks te som jag fick av systrarna i julklapp. Jordgubb smakar det och är ritkigt gott. Det börjar ta slut så jag tror minsann jag måste köpa en ny. Finns hos Village.

Teét dricker jag i en av våra nya muggar som vi fick av Maria och Stefan. Gillar dom riktigt mycket.

Idag har det snöat här nästan hela tiden. Jesper har varit ute och skottat minst två gånger. Jag själv har legat och myst i soffan och läst tidningar. En riktigt härlig dag.

Imorgon blir det arbete igen efter tre dagars ledighet. Det har varit himla skönt att fått vara ledig med Jesper nu i några dagar. Han har x-vecka så han har fem dagar kvar på sin ledighet.

Hoppas ni alla har haft en härlig dag!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0